THIS IS HALLOWEEN

Qué pasa?? Saco un par de minutillos para publicar. ¿Qué día es hoy? Sí, Halloween. ¿Quién no se va a disfrazar hoy? Exacto, la menda. Tengo un cumple y no hay Halloween, hay fiestita arreglada con tacones y todo. Ninguna gana, pero qué le vamos a hacer.
En fin, que no me disfrazo vaya. A mí me gusta mucho disfrazarme pero hoy no me dejan mis amigas.Yo soy de disfraces absurdos en plan: nudista en huelga, granjera busca esposo... Todo barato y creativo.
Espero que os lo paséis bien, no la liéis mucho :)
XOXO

What's up?? I have a couple of minutes for posting in the blog. What day is today? Yesss, Halloween. Who will not disguise? Yesss, me. I have a birthday and there's no Halloween for me, only wear ordinary clothes and heels. I don't love this plan, but...
So, I 'm not going to disguise myself. I like it but today I can't (my friends doesn't like it) I normally wear absurd  costume as "nudist on strike" or "farmer looking for a husband". Always cheap and original.
Hope you have fun today :)
XOXO

M

Comentarios